Kerho Osuuspankilla
9.6.2026
Eläkkeensaajien kevätkauden kerho kokoontui 8.6.2026 Osuuspankki Sataharjun kokoustilaan.
Aluksi yhdistyksen hallitus kokoontui samassa tilassa. Hallitus päätti Pihajuhlasta 23.6.2026 ja vilkkaasta syyskauden kalenterista, joista on tietoa kotisivuilla.
Kiitos Irma Kyöttiselle ja Aila Ritolalle yltäkylläisestä tarjoilusta. Kahden täytekakun päivä oli jopa satumaista, mutta meidän yhdistyksessä sellainen muuttuu todeksi osaavien jäsenten käsissä.
Lisätietoja puh. 046 811 9074/Jukka Kim puheenjohtaja
